Menu

Mzdová účetní

Město: Hrádek nad Nisou/Liberec
Datum nástupu: Ihned nebo dohodou
Plat: Dle praxe a zkušeností (38-42.000,- Kč/Měs.)
Zveřejněno:

Máte zájem uplatnit své znalosti z oblasti mzdového účetnictví a personalistky? Dáme Vám příležitost, ozvěte se nám!

Pro více informací o nabízené pozici nás kontaktujte. Pokud máte zájem, přiložte životopis

Kontaktujte nás

Co u nás mzdová účetní zajišťuje?

  • výpočet mezd,
  • vedení mzdové agendy
  • komunikace s příslušnými institucemi (ÚP, ZP, OSSZ, FÚ)
  • přináší návrhy opatření pro mzdovou politiku
  • má na starost potřebná hlášení z oblasti mezd a statistiky
  • řeší s ostatními kolegy jejich dotazy, požadavky a podklady ve mzdové oblasti
  • je v úzké interakci s odděleními controllingu a financí
  • zpracovává reporty pro vedoucí personálního oddělení a jednatele společnosti.

Podmínky zařazení do výběrového řízení:

  • SŠ vzdělání,
  • znalost zpracování mezd,
  • dobré komunikační dovednosti,
  • orientaci v související legislativě a zákonech,
  • znalost SAP výhodou
  • organizační schopnosti a dovednosti,
  • znalost AJ nebo NJ výhodou

Co v novém zaměstnání získáte?

  • podporu odborného vzdělání a osobního rozvoje
  • nadstandartní příplatky
  • příspěvek na dopravu
  • závodní stravování (oběd/večeře od 30 Kč).
  • zaměstnanecké výhody (např. 5 týdnů dovolené, podporu rodinného života, volnočasových a sportovních aktivit, a další).

Na dotazy z kontaktního formuláře
odpovíme do 72 hodin

„Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 101/2000 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.“

Zásady ochrany osobních údajů ve společnosti AD Employment s.r.o. naleznete zde.