Menu

Asistentka vedení společnosti

Město: Liberec -D
Datum nástupu: 1.3.2020 nebo IHNED
Plat: Dle praxe a zkušeností
Zveřejněno:

Rádi komunikujete s lidmi a zajímá Vás oblast administrativy? Chcete být pravá ruka vedení společnosti? Jste dobrá/ý v organizaci? Určitě se podívejte na detail této nabídky. Zašlete nám svůj strukturovaný životopis. Ozveme se do 3 dnů.

Pro více informací o nabízené pozici nás kontaktujte. Pokud máte zájem, přiložte životopis

Kontaktujte nás

Požadujeme: 

  • Min. SŠ,
  • NJ a AJ na minimální úrovni B2,
  • praxe na obdobné pozici min. 2 roky,
  • organizační schopnosti,
  • flexibilita,
  • znalost MS Office.

Náplň práce:

  • Administrativní podpora CEO,
  • vyřizování korespondence,
  • správa datové schránky,
  • péče o návštěvy vedení společnosti,
  • organizace služebních cest,
  • odesílání pravidelných hlášení.

Nabízíme: 

  • Perspektivní zaměstnání a zázemí v prosperující společnosti, 
  • osobní rozvoj a nové zkušenosti, 
  • mladý kolektiv, 
  • dobré platové ohodnocení, 
  • zaměstnanecké výhody a bonusy.

Na dotazy z kontaktního formuláře
odpovíme do 72 hodin

„Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 101/2000 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.“

Zásady ochrany osobních údajů ve společnosti AD Employment s.r.o. naleznete zde.